Weet iemand een goed (horeca) uitzendbureau op oproepbasis in Amsterdam?

Ben 17 en ben opzoek naar een beetje werk. Vind het juist wel leuk als het steeds verschillende jobs zijn.
Dat ze je bijvoorbeeld bellen of een mailtje sturen als ze iemand voor een avond of dagje nodig hebben en je dan kan intekenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ladifference is een bureau die zich richt op feesten, recepties e.d. Dat betekend dat je op verschillende locaties wordt ingezet. Dat is wat je wil, dus wie weet is het wat voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je ook hoeveel je daar ongeveer per uur verdient?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat verder omschreven in de link. Het is afhankelijk van je leeftijd. Loop er eens binnen, dan weet je meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja heb de link al doorgenomen. Ze zeggen idd dat het afhankelijk van je leeftijd is maar geven geen voorbeelden.
Vind het een beetje raar om naar binnen te lopen en dan naar het salaris vragen, komt zo hebberig over.
Weet jij het niet toevallig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm dat is echt 3,70 als je 17 bent... Moeten ze ook niet beweren dat het salaris goed is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in de horeca wil werken, moet je er van uitgaan dat je het minimumloon verdient. Het verdient dus niet goed, maar als je mazzel hebt, verdien je extra door de fooi.
Trouwens in dit geval is het niet gek om er na te vragen. Het is een uitzendbureau die zich richt op studenten. Die werken net als jij puur om wat geld extra te verdienen.