Ik werk al twee maanden bij een bedrijf, ik verdien redelijk, echter naar mijn idee staat mijn salaris niet in verhouding met mijn prestatie!

Is dat niet beetje te vroeg om over mijn salaris te onderhandelen? Indien ja, wanneer is het geschikt moment om dat te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt
Ik werk PAS twee maanden bij een bedrijf.

Het beste antwoord

Heb je niet na je proeftijd , een soort evaluatie gesprek gehad ? Anders vraag je gewoon aan je baas op een geschikt moment ! Met wat entree vragen , hoe vind u dat ik het doe ? Heeft u nog tips of verbeter punten voor mij (slijm slijm:)) en vraag dan wat zijn mijn mogelijkheden hier in het bedrijf? volgens u , ja ik vind hier prima , maar ik vraag het me zo af . (hi ha) dan hoor je hoe de vlag er bij hangt . Je toont lef , en ambitie . Misschien over speel je een btj kaarten , maar je hebt geen gezichtsverlies . Nooit geschoten altijd mis . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een mooi antwoord, bedankt

Andere antwoorden (2)

Dat is idd een beetje vroeg nu. Of je moet letterlijk een goudmijn zijn en dat de omzet van het bedrijf de afgelopen 2 maanden zijn verdubbeld en dat dat 100% door jou komt, dan zou de baas wel happen waarschijnlijk. Maar ik ga er van uit dat dit niet het geval is dus waarschijnlijk moet je nog even geduld hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals hierboven al vermeld meestal is dat na een,jaar. En in uitzonderlijke gevallen een half jaar.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dat je het mischien zou kunnen voor te stellen bedoel ik dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik heb al 40 jaar regelmatig het idee dat mijn salaris niet in een goede relatie staat tot mijn prestatie. Soms presteer ik te weinig, maar meestal verdien ik te weinig. Denk ik dan. Maar: hoe objectief ben je daar zelf in? Informeer eens wat anderen in eenzelfde baan verdienen, dan kun je wat objectiever oordelen. En als het echt te weinig is: stel dat aan de orde en/of zoek een andere baan.