Ik zou het 's ochtends doen, jongeren zitten op school, dus is het rustig in de winkelcentra's.

Toegevoegd na 42 seconden:
*, jongeren zitten DAN op school..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer het voor jou het beste uitkomt. Doordeweeks en 's morgens is het vaak erg rustig.
Ik raad je af om op zaterdagmiddag te gaan. Dan is het vaak veels te druk.
12 jaar geleden
Net als de winkels open gaan. De winkelmedewerkers zijn dan ook vaak bezig met het opstarten en zeuren niet zo veel aan je hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's ochtends want dan heb je nog volop energie om dingen te passen. 's ochtends heb je ook de meeste kans om iets te vinden wat je graag wil hebben omdat er dan nog niet veel verkocht is. anders is bijv. hetgeen wat je wil hebben al uitverkocht en moet je later terugkomen.