studieplekken in Den Haag??

Ik kan me niet goed concentreren thuis als ik bijvoorbeeld zit te leren. Ik wil graag goede cijfers halen en me huiswerk maken maar als ik het thuis doe komt er niks van. Ik weet niet zo echt waar je lekker rustig met je laptop kan studeren/leren. Misschien de Bieb of een Coffeeshop?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik doe HAVO, en heb slechte cijfers. Dus dat wil ik ff veranderen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Je schrijft het zelf al: de bibliotheek is een uitstekende plek. En de Haagse Bibliotheek ( daar bij dat ijspaleis ) is volgens mij alle dagen open, tot vrij laat.

Coffeeshop lijkt mij persoonlijk wat minder. Zelf kan ik niet zo goed concentreren als ik al die dampen inadem.

Een andere optie is wellicht een studiezaal of studieruimte op jouw school of universiteit. Een middelbare school gaat natuurlijk na het laatste uur dicht, maar op een hogeschool ( ik weet niet waar je studeert ) kan je tot vrij laat terecht voor een rustig plekje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig ook àndere coffeeshops, van die cleane dingen met 130 soorten koffie en gratis wifi en zo ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-) dat bedoelt ADOdenhaag vast niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die andere coffeeshops, met die dampen, zijn wel heel relekst ;p

Andere antwoorden (3)

De centrale bibliotheek (binnenstad bij stadhuis) lijkt me hier erg geschikt voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bieb en de Haagse Hogeschool (studieplekken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Den Haag is ook een stiltecentrum. Misschien kun je daar in alle stilte studeren.
Het doet dienst als Congrescentrum, Cursuscentrum, Gezondheidscentrum, Stiltecentrum.

Stiltecentrum Osmose
Piet Heinstraat 98
Den Haag

http://www.theagenda.nl/l395_53_stiltecentrum-in-den-haag.html