Hoe kan je **(net als de serie NCIS)** een NCIS federal agent worden...? En is er ook zoiets in Nederland waar je echt dingen mag onderzoeken...?

Je hebt een programma NCIS en dat vind ik super leuk! Ik wil er graag ook iets mee gaan doen.. Maar waar in Nederland kan je zoiets doen net als *tony en *Gibbs (in de serie) spelen..? Ik heb wel een school gevonden maar dat is niet helemaal wat ik wil... Kan iemand mij alsjeblieft helpen. Het is namelijk heel belangrijk voor mijn profielkeuze. Ik vind namelijk 3 dingen heel erg leuk... Maar ik kan niet kiezen!

*NCIS
*Sport
*Acteren

Hmmm,, lastig...
Kan iemand mij helpen..?

Groeten,,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Staar je niet blind op dit soort series, de werkelijkheid is meestal veel saaier. Politiewerk is vooral heel grondig onderzoek verrichten en veelnuren maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoewel ik vermoed dat je een beetje in een droomwereld verkeert is het natuurlijk niet verkeerd om je "droom" waar te willen maken.
Zoals al gezegd zal de werkelijkheid van die werkzaamheden weinig overeenkomen met het beeld wat je krijgt van zo'n serie op tv.

Een "Gibbs" wordt overigens nooit gevraagd in een vacature, wel deskundigen die een deeltje van een vraagstuk (misdaad) kunnen helpen beantwoorden.