Wat moet je doen op je werk als je niet weet wat je moet doen?

Stel ik ben ict'er en ik moet pc repareren en ik krijg een error wat ik nooit eerder heb gehad/geleerd
wat moet je dan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch beter opmoeten letten op school, Of gewoon de eror vraag stellen op gv, :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ 1 Huppeltje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tik de foutcode in,in Google.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat dacht ik ook daarom ging ik toch geen ict opleiding doen , maja je leert nog heel veel dus het zal wrinig voorkomen dat je iets niet weet. Anders heb je wel later kennis ofzo die het weet omdat je dan vriendem hebt van die opleiding.

Antwoorden (5)

Internet afzoeken? Andere mensen op Goeievraag vragen? Samen weten we een hoop :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een collega vragen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen aan je collega's of die het probleem kenne,
Zoniet dan zul je je in boeken en tijdschriften moeten verdiepen om meer te weten te komen

Toegevoegd na 44 seconden:
En als dat nog niet helpt dan zul je zelf moeten gaan puzzelen en een oplossing zoeken
anneliez
12 jaar geleden
De systeembeheerder inschakelen. Die zijn verder geschoold en kunnen dit soort problemen oplossen.
Gebeurt ook bij ons op het werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
das juist leuk !!! eindelijk weer eens iets waar je je diagnostisch talent op kunt los laten
en google helpt je in de juiste richting
ben heel benieuwd wat de fout melding is trouwens