Wat verdien je gemiddeld als verkoopster? Ik ga bij een cd-winkel werken waar mij het minimum loon (1.435,20)word aangeboden (24 jaar) is dit normaal?

Het valt namelijk flink tegen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (6)

ja, dit is normaal, je hebt je er niet suf voor hoeven studeren, dus kun je geen boven normaal inkomen verwachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat vragen ze meestal als je kassa werk moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog nooit van gehoord, dat ze Havo vragen voor kassa banen..maargoed, zal per regio misschien verschillen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mjager ben ik wel met je eens, maar het is nu eenmaal zo, dat winkelmedewerkers weinig verdienen, het is geen aanval op mensen met minder hoge opleiding, ik heb zelf ook MBO en in een winkel gewerkt, vind dat zeker niet te min, was alleen verbaasd dat een 24 jarige niet tevreden is met dat loon.
dit is het minimumloon voor 23 jaar en ouder. Je kan meer verdienen maar waarschijnlijk niet in die cd winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik krijg als verkoper ook minimum loon. Opzich is dit normaal. Er zijn natuurlijk ook winkels die meer betalen. Wat je je kan afvragen is wat jij belangrijk vind:veel geld verdienen of vind je deze baan leuk?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah biedt idd een hoog loon!!! voor een 23 jarige of ouder zit je al gauw 3 a 4 euro per uur hoger!!
Dit vind ik eigenlijk knap verdient hoor, ik weet niet hoeveel uur en welke studies maar als je van de Mavo bent doorgerold achter de kassa mag je in je handjes knijpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Iedereen kan de kassa bedienen daar hoef je niet geleerd voor te hebben. En daar in je handen voor knijpen is lachwekkend. Btw als je het minimumloon verdient dan hoef je echt niet trots te zijn, dat betekend dat je baas je echt hard uitzuigt of dat hij de zaken niet goed op orde heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zonder enige diploma ergens bij productie gaat werken verdien je nog meer. Mijn vriend verdient 1750 bruto per maand. En hij heeft GEEN diploma's..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een harstikke fijn loon voor die functie. Ik heb met een HBO diploma maar 100 euro meer verdiend. Het hangt af van de branche waar je in werkt en inderdaad; als je geld belangrijker vindt dan plezier in je werk moet je een andere baan zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder wordt het niet hoor...
ik vindt het helemaal niet slecht verdiend...menig zou willen dat ze dit kregen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@trijntjes: Ik dacht het niet hè? zonder diploma's is dit nog knap verdient
Ja misschien zijn er winkels die beter betalen. Maar je bent 24 dan is 1.435 euro per maand niet veel. Ik zal veel met Feestdagen gaan werken(opslag). Kijk anders waar je interesse in hebt en zoek dan de juiste baan. Succes!