Waarom niet? ze mogen bewijs van spreke ook in hun blote kont alleen dit werkt niet lekker i.v.m de kniën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de knietjes hebben ze kniebeschermers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En in hun blote kont... Dat mag niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet jij dus heel goed!
Zeker in de 'Summertime'.....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is om met je baas te controleren. Dan weet je het zeker, in de veronderstelling dat arbeidsregels kunnen verschillen van bedrijf tot bedrijf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
natuurlijk mag dat tenzij het van je baas niet mag. maar het is waarschijnlijk niet prettig voor de knietjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de knietjes hebben ze van die kniebeschermers.
Ja, bij warm weer is dat meestal geen probleem. Ze mogen ook in hun blote bast werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij mogen wel in een korte broek werken .
Maar dan krijgt men wel klachten van die kniebeschermers.
Als men iets onder die kniebeschermers draagt dan zitten ze wel veel prettiger .