hoe kan ik, moeder(33) van 2 kinderen en een baan van 25 uur, het beste omscholen. vooral finacieel?

hoi ik ben een getrouwde moeder van 2 kindjes( 1 jaar en 3 jaar). ik werk al ruim 15 jaar in een supermarkt als leidinggevende van een versafdeling. 25 uur. maar nu wil ik me omscholen en de opleiding doktersassistente gaan doen. hoe moet ik dit het beste aanpakken. voor al financieel. de opleiding kost tussen de 4 en 5000 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb toen mijn kinderen klein waren een thuisstudie op MBO niveau gedaan en dat was heel zwaar, werk, kinderen en studie, je moet je voor alles voor 100% inzetten, kostte mij behoorlijk wat doorzettingsvermogen, heb het wel gehaald, heb er ook geen spijt van, maar ik doe het nooit meer, denk er dus goed over na of je dit wel in kunt plannen.

Antwoorden (3)

Ik zou advies willen geven om langs te gaan bij een een arbeidsbureau zei kunnen jou daar het best advies geven .
en vraag mischien an de assistent bij je eigenhuisarts hoe zei gedaan heb.
alle kost van opleidingen moet men zelf tegenwoordig betalen of via een lening
Ik wens er s6 mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of thuis studeren een optie voor je is met 2 kleine kinderen, maar bij de LOI kun je een 2-jarige MBO-opleiding doktersassistent doen:

MBO Doktersassistent
Studieduur 24 maanden*
Lesgeld € 62,50 per maand**

MBO Doktersassistent + opstapcursus
Studieduur 28 maanden*
Lesgeld € 62,50 per maand**

* De genoemde studieduur geldt bij een gemiddeld studietempo. Uiteraard kun je sneller studeren als je dat wilt en zo de cursus sneller afronden.

** Kies je voor betaling in één keer, dan krijg je 5 % korting! Eventuele tussentijdse prijswijzigingen worden niet doorberekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat ook een erkende opleiding? Is er daadwerkelijk werk te vinden met zo'n LOI-papier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flexibel een erkend diploma halen? De LOI biedt meer dan 550 erkende opleidingen, van korte beroepsgerichte cursussen tot volledige bachelor- en zelfs universitaire opleidingen! Bij alle opleidingen staat de kwaliteit voorop. Niet voor niets is LOI Hogeschool de eerste afstandsopleider met door de NVAO geaccrediteerde opleidingen!
Tja, en werk vinden met zo'n LOI-papier? 't Is een erkende MBO-opleiding, dus als je jezelf goed weet te verkopen, waarom niet?
Kijk ook eens op de site van de belastingdienst. Wie weet krijg je nog wat terug als tegemoetkoming in de studiekosten.
Een aantal jaar geleden was dat zo, maar ik weet niet of dat nu nog steeds is.