welke redene zijn er om bij een callcenter aan het werk te gaan?

ik ga bij een callcenter werken maar ik moet uitgebreid vertellen waarom ik dat wil maar ik kan maar twee redenen bedenken; goed in mensen overhalen. en of course het verdiend goed maar dat staat weer ie als je da zegt..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat het je een plek lijkt waar je veel ervaring kan opdoen en je jezelf wil specialiseren.

dat je graag telefoneert en met mensen praat, overtuigingskracht hebt, dat de werktijden je goed uitkomen, dat je wil leren wat het vak inhoudt, dat je graag wilt werken, dat je resultaatgericht bent.

je praat graag, bent een goede verkoper, je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit, het bedrijf komt positief op je over

Je vind het een leuk bedrijf, je vind het werk zelf heel interessant, je wilt graag leren hoe je kan verkopen, je wilt ervaring op doen voor later. En wat je zelf al zei, als je goed ben in mensen overhalen en te laten zien dat je een goed product verkoopt, dan zou het goed moeten komen.

Gesprekstechnieken verfijnen, het prettig vinden om klantcontact te hebben, het een uitdaging vind om je commerciele talenten verder te ontwikkelen....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100