hoeveel ga je per uur omhoog als je een koks diploma hebt?

iemand van 21 krijgt nu nog keukenhulp salaris maar als hij zijn koksdiploma heeft hoeveel gaat hij dan verdienen?
Ik snap dat het per bedrijf verschillend is, maar wat is het minimum als kok van 21, en wat het minimum van keukenhulp op 21e?

Toegevoegd na 5 minuten:
ik bedoel niveau 2

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk niveau? Je hebt namelijk kok niveau 2 en 3. Dat scheelt ook weer.

Antwoorden (1)

Heb een site gevonden waar je wat aan kunt hebben. Er zijn te veel dingen, wat afhankelijk is van salaris, zodat we daar niet zomaar op kunnen antwoorden.