Elke detailhandel hanteert een ander salaris. De een bepaald het zelf, ze ander heeft een CAO waar diegene zich aan houdt. Het is echt niet zo dat een detailhandel meestal het minimum uitkeert ;) Er zijn meer dan genoeg detailhandels waar je meer dan het minimum krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De lonen in de detailhandel zijn nagenoeg gelijk aan minimum loon..
Aangezien je 18 jaar bent krijg je nog een deel factor ... Zoek even op minimumloon op het internet daar vind je de informatie per uur per week of permaand .. Succes met je baan( tje )