AH kassa; welke vragen kan ik in het gesprek verwachten?

Ik heb gesolliciteerd voor het kassateam van de Albert Heijn en kan dus ieder moment een telefoontje krijgen met of ik wel of niet op gesprek kan komen. Welke vragen kan ik verwachten, en wat zijn juiste antwoorden daarop? Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee kan houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Zorg ervoor dat je terug kan tellen !!!
b.v klant moet 17,45 betalen. klant betaald met 20 euro. Kan je hier voor snel en makkelijk terug geven? nog een voorbeeld: 41,30 klant heeft 52 euro...,,,

Toegevoegd na 2 minuten:
Wil ik nog even kwijt. Wees jezelf en veel succes!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou een klant 52 euro geven als hij 41,30 moet betalen...
ItisILeClerc
12 jaar geleden
€52 is een vol zegelboekje ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Folkerth: Omdat een cassiere vaak vraagt als er weinig kleingeld in de kassa zit: "heeft u er €1,30 bij? "
Klant: "Nee wel €2."
Dan zit je op €52.
zorg dat je er verzorgd uitziet, spreek netjes.
Ze kunnen vragen: wat je slechte eigenschappen zijn,
waarom je bij AH wilt werken,
welke studies je hebt gedaan,
of je ervaring hebt achter de kassa,
wat je minder leuk lijkt aan dit werk,
wat zijn je hobby's,
ben je flexibel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ItisILeClerc
12 jaar geleden
met je hobbies hebben ze niks te maken
Waarom heb jij voor AH gekozen?
Wat verwacht je van AH?
Wat voor opleiding(en) heb jij gevolgd?
Wat mogen wij van jou verwachten?
Vertel iets over je thuissituatie: heb je zussen, broers etc.
Zijn er mensen in je omgeving die hier ook werken?
Ben je goed in talen? (engels, duits of frans)

Dat heb ik moeten beantwoorden bij AH ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn broer kreeg eerst een gesprek via de telefoon en dan krij g je vooral vragen van waarom koos je hier voor?wat verwacht je van de baan?ben je klantgericht?
ps praat heel duidelijk goed tempo en beleeft en vraag of je mag tutwajeren(uitspraak is zo je schrijft anders ,betekent mag ik je zeggen inplaats van u)