Wat is het verschil tussen maandsalaris en periode salaris?

Ik werk in de thuiszorg en zat naar mijn salaris tabel te kijken in mijn cao. Nu zie is daar dus mijn maandsalaris staan en mijn periode salaris. Wat houdt dat laatste in?

http://www.vitalisgroep.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=632&Itemid=2077

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.7K

Het beste antwoord

Een jaar heeft 12 maanden en een periode heeft 4 weken.
Omdat een maand meer dan 4 weken heeft (want dit zijn maar 28 dagen) krijg je dus in feite 13 periodes per jaar.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Een periode is vier weken, dan krijg je dus dertien keer per jaar salaris.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een periode kan ook een dag of week zijn etc
itsme
12 jaar geleden
in de cao-tabellen is een periode 4 weken.