Ja. Er zit wel een maximum aan het aantal uur dat je mag werken. Je mag 45u per week werken maar daar worden schooluren in mee geteld. Eens in de 4 weken is dat maximum 40u per week.

Loonheffingskorting kan echter bin een van de banen, bij voorkeur daar waar je het meeste verdient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op elke baan krijg je een vorm van loonheffingskorting en je hoeft er niets voor te doen.
Algemene heffingskorting is de grootste loonheffingskorting en het is vaak verstandig om die maar op een baan te laten toepassen, tenminste als je het hele jaar door inkomen hebt.

Andere antwoorden (1)

Ja dat mag, maar houd er rekening mee dat je werkgever niet wilt dat je werkt voor een concurrent.

Toegevoegd na 15 seconden:
Antwoord aangepast na feedback.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige werkgevers geven in hun contract aan dat je geen (2e) bijbaan mag hebben.