Uitzendbureau om de juiste baan te vinden?

Ik heb sinds 4 maanden nu een nieuwe baan ik dacht dat het een baan was die bij me paste maar dat bleek helaas niet zo. Nu had ik voordat ik deze baan had gevonden al moeite met wat ik precies wilde voor een baan en ben nu nog niet veel verder. Zou een uitzendbureau uitkomst kunnen bieden om een baan te vinden die bij me past?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ja, dat denk ik zeker! Schrijf je in en laat je uitzenden voor verschillende functies. Dat is een goede manier om er achter te komen welke baan bij jou past.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een uitzendbureau kán een oplossing zijn, maar je geeft zo weinig informatie dat deze vraag niet met een duidelijk ja of nee beantwoord kan worden.
12 jaar geleden
Ja hun kunnen zeker goed van pas komen.
Ze gaan met jou kijken en praten wat jou heel leuk lijkt om te doen.
Waar je meeste interesses liggen.
Uit jouw antwoorden en verhalen, zoeken ze een bijpassende baan voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt dan beter via een detacheringsbureau op projectbasis gaan werken, dan kom je in verschillende functies terecht, voor kortere of langere termijn. Je hebt zelf ook inspraak in wat je wilt en kunt, en of je bij een werkgever wilt blijven.

Wat voor opleiding heb je? Je bent 27?

uitzendbureau's houden op zich niet van mensen die dingen willen uitproberen, dat kan ze hun klant kosten... kandidaten die ze voorstellen moeten wel serieus en gemotiveerd zijn...