Dat is zeker mogelijk! Eens je diploma op zak kan je je inschrijven aan de universiteit. Voor medische richtingen: dokter / tandheelkunde zijn er wel ingangsexamens! Denk dan vooral aan basiskennis chemie, fysica en biologie. Ook wiskunde en dergelijke kunnen aan bod komen!

Het is niet gemakkelijk maar zeker doenbaar. Ga zeker eens langs bij je stadsuniversiteit voor verdere info. Er staan daar ook 'trajectbegeleiders' ter beschikking die je graag verder helpen. Zij werken met bezoekuren, je kan deze gemakkelijk terugvinden op de website.

Veel studeren, hard werken en doorzettingsvermogen! Daar zal het op neer komen. Maar met een goede motivatie sta je al zéér ver!

Groeten,
JJanom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je wel