Weten jullie in welke winkels ze nog mensen zoeken?

Ik woon in Kantens, dat is zo'n dorpje waar geen winkels zijn, dus moet ik ergens anders zoeken. Ergens in Uithuizen, Bedum of Groningen.
Maar ik heb al vaak gesolliciteerd, maar nog steeds ben ik niet aangenomen en ik wil zo graag werk hebben..
Weet iemand een winkel in de buurt van deze 3 plaatsen waar ze misschien iemand van 16 jaar kunnen gebruiken?
Ik zit in het 4e jaar van Havo en ik werk het liefst bij een supermarkt of een schoenenwinkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Action is altijd op zoek naar winkelpersoneel. Action zit in bedum uithuizen en 3x in Groningen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net gesolliciteerd bij de Action in Uithuizen!
Kijken wat daar van komt!
Bedankt voor het idee (:

Andere antwoorden (3)

Je moet gewoon bij een supermarkt langsgaan en aan de informatiebalie of iemand die er werkt vragen naar een sollicitatieformulier. Na een week even bellen, laat je jezelf horen en laat je zien dat je er wilt werken en dan hoor je na een tijdje of je ben aangenomen. Probeer het ook bij verschillende supermarkten en schoenenwinkels als je dat leuk vindt, want je moet altijd op meerdere paarden wedden :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen: sla de krant open van jouw omgeving en kijk daar, of zoek op internet. Ook kun je supermarkten bellen of ze iemand nodig hebben. Iets meer zelfinitiatief wordt vaak zeer op prijs gesteld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je dan al bij Albert Heijn geweest? Veel jongeren die ik ken zijn daar aan tijdelijk werk gekomen.
Amadea