Weet iemand waar ik kan werken in de vakantie?

Ik heb nou al bij zoveel winkels gesolliciteerd,
maar ik word steeds niet aangenomen..
word er zo zat van!
Ik ben nu 16 jaar en wil zo graag een vakantiebaantje,
maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (9)

Schrijf je in bij verschillende uitzendbureaus, die hebben vaak ook allerlei vakantiebaantjes voor scholieren.
Maar ik ben bang dat je voor deze zomervakantie al wat te laat bent.
Je kunt je inschrijven en kijken of ze wat voor je hebben, en anders sta je vast in het systeem voor volgend jaar.
12 jaar geleden
Bij de horeca kunnen ze , zeker in deze periode, altijd wel iemand gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee, wat je opleidingsniveau is, maar je zou het eens bij een uitzendbureau kunnen proberen. Bijvoorbeeld bij Tempo Team. (zie onderstaande link) Daar kun je ook vacatures voor vakantiebanen zoeken. Misschien zit er wel wat voor jou bij. En anders zijn er nog wel meer uitzendbureau's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou je willen werken in de zorg of schoonmaak? Ga naar de zorginstellingen bij je in de buurt, zeker weten dat je daar geld kan verdienen deze zomer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah en het verdient ook lekker:) zo ben ik aan een baantje gekomen na schooltijd
Probeer het eens bij de Hema, een camping of hotel.
12 jaar geleden
Bij de action zoeken ze vaak mensen ;), niet echt een geweldig baantje maarja, moet je maar ff op de site kijken, je kan ook googlen op vakantie werk en dan evt je omgeving waar e woont..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak kunnen 16 jarige op een markt terecht. Geen idee waar je woont maar de strandtenten kunnen in deze periode ookaltijd wel extra personeel gebruiken. Gewoon naar binnen lopen en vragen. En het klinkt misschien zeikerig maar solliciteer verzorgd, ik heb meisjes zien komen met mouwen aan hun jas waar je bij wijze van spreken soep van kon koken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien moet je niet meer solliciteren bij winkels, maar bij andere instellingen? Horeca vind ik ook wel een goed idee. En denk: Iets is beter dan niets !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet op zoek naar seizoenswerk. Bijvoorbeeld op een camping, pretpark of een terras in een toeristisch gebied. Ook ijsverkopers en aardbeienkwekers zoeken vaak wel mensen. Denk ook aan schoonmaakwerkzaamheden van grote gebouwen die in de vakantie leeg staan, zoals scholen. Succes!