Hoe vind ik snel en makkelijk een leuke en goedbetaald bijbaantje?

Leeftijd is 15 en wil graag een bijbaantje maar ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken of in ieder geval, waar ik moet zoeken... Tilburg en omstreken zou fijn zijn.

Toegevoegd na 13 minuten:
Aan wie moet ik zoiets vragen in een winkel dan? Ik neem aan niet iemand bij de kassa?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Kijk om je heen waar je zou willen werken, gerelateerd aan wat je kan en stap er brutaalweg op af. Dat wordt vaak gewaardeerd. Overigens wordt telemarketing best aardig betaald, maar je moet het leuk vinden... Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het enige wat je kan en mag doen is vakkenvullen in een supermarkt zoals de Albert Heijn ofzoiets
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Loop t winkelcentrum in en ga gewoon bij een paar winkels vragen. Ga oppassen bij kinderen uit de buurt, vraag t gewoon aan mensen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bezoek even onderstaande site en geef bij zoekcriteria "Tilburg" in. De rest wijst zichzelf uit!

http://www.bijbaantje.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een uitzendbureau, tempo team of zo als dat in de buurt zit. Die vinden heel snel een baantje voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vakken vullen bij jumbo :D? die zijn er namelijk zat in tilburg

Toegevoegd na 6 minuten:
je kunt daar gewoon naar binnen lopen en vragen of ze nog mensen zoeken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Supermarkt is goed werk. Droog, binnen, goed te combineren met school, redelijk loon en naarmate je langer werkt hoger loon. Ik ben 2 jar geleden als 15 en werk er nu nog steeds. Ik vind het veel leuker/beter dan een krantenwijk.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bij de kassa moest je bij mijn supermarkt 16 wezen. Het best kan je kijken of ze een site heb waar je een sollicitatie formulier kan invullen. Of gewoon de winkel binnen lopen en vragen of er nog vacatures zijn voor Winkelmedewerker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bibliotheek.
Bart smit.
Blokker.
Etos.
Ah.
Etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ochtend krant rondbrengen schijnt een goed betaald baantje te zijn.