ik wil een bijbaan als verkoper, deur aan deur,of online producten advertising voor geld, maar waar kan ik dit vinden?

Ik wil graag mensen overtuigen dat ze iets moeten kopen, dus bijvoorbeeld deur aan deur verkoop als dit nog legaal is, of in een centrum van een stad voor het goede doel mensen proberen te overtuigen om te doneren, hoe kan ik me hier voor aanmelden? het liefst wil ik voor een goed doel mensen proberen te laten doneren, dat zou ik graag in mijn eigen stad willen doen (Ede) ik ben zelf 17 Jaar.

ik kom er zelf niet echt uit.

dank u wel.

Jamie Reidy

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zie je toch heelvaAk dat mensen daar in de stad staan althans hier in de stad elke zaterdag. spreek die mensen eens aan zij kunnen je vast verder helpen en anders moet je eens naar het goede doel bellen misschien kunnen zij je helpen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga eens langs het uitzendbureau. Of kijk op uitzendbureau.nl.
www.fintrex.nl is uitzendbureau gespecialiseerd in calcenter en deurverkoop volgens mij
anneliez