Hoe kun je het beste een bedankje schijven voor mensen op het werk die je 3 jaar gesteund hebben?

Morgen is mijn laatste dag maar wil graag een aantal mensen bedanken... Het zijn teamleaders en ops managers en een senior ops manager... Hoe kan ik in (sorry) nette engelse woorden mijn mega bedankt uitdrukken... Wil geen thnx horen hihi das niet zo netjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dear colleagues,

Today is my final day in this office and I want to thank you all very much for the support en collegiality that I experienced for the last three years. It meant a lot to me.
Even though from tomorrow on we're no colleagues any longer I hope to see you all again and wish everyone the very best in their futures.

With kind regard,
myself.

( zoiets? , sorry voor eventuele spelfouten, english is not my native language. )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

i want to thank you for the support en fun i had with you
i 'm gonna miss you all and wish you nothing but good luck

maar je hebt de 4 dagen voltooid , gefeliciteerd