ik heb een jaar in de bouw gewerk en verdiende best goed, ga nu opleiding verkoper detailhandel doen,wil goed blijven verdienen waar kan ik dan het

beste werken hema? perry sport? intersport? h en m??

Toegevoegd na 31 minuten:
ik moet mijn diploma halen, en ga een jaar detailhandel doen welke winkel betaald goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

goed verdienen en detailhandel gaan niet samen, tenzij je een eigen winkel begint.
Een goede plek zou zijn om een werkgever te hebben welke op commissie werkt, bv keukens, autos