Is 3 euro per uur een redelijk bedrag voor een 15jarige?

Ik las dat je bij de macdonalds en AH meer verdiend maar is 3euro is normaal toch? Alleen vind ik het in vergelijking wel weinig maar ik wil niet bij de ah werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Bij AH verdien je 3 euro maar je krijgt wel direct (als parttimer) je vakantiegeld en winstdeling uitgekeerd. Dat betekent dus dat je ongeveer 5 euro per uur krijgt uitbetaald.

Dus het is maar wat je wil: of 3 euro per uur en 2 keer per jaar een groot bedrag ontvangen
OF
iedere maand wat meer ontvangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Perecte antwoord als je hem niet had neergezet had ik het gedaan ;)

Andere antwoorden (5)

Je kunt wel sites vinden waar het minimum jeugdloon staat vermeld. Maar heel belangrijk is ook lol in je werk hebben, dus als jij dat werk wilt doen voor €3,- prima toch, ook al betaalt n ander 3,50 voor werk wat je liever niet doet. De dagen duren lang als je een hekel aan het werk hebt

Toegevoegd na 2 minuten:
lijkt me niks mis mee met dat uurloon als ik bijgaande tabel bekijk
anneliez
12 jaar geleden
Bij AH verdien je maar 50 cent meer. Is het je waard om daarvoor werk tegen je zin te doen? Het is toch leuker om iets te doen dat je echt leuk vindt, dan is het alleen fijn dat je er ook geld voor krijgt. Een bedrag van €3,- is niet onder het minimum loon voor een 15 jarige.
amc
12 jaar geleden
volgens de wet moet je minimaal €2.59 per uur verdienen dus 3 euro is een mooi bedrag dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets hoger dan minimum indd dus prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat 3 euro voor jouw leeftijd denk ik een mooi bedrag, aangezien het minimum jeugd loon per uur voor een 15 jarige maximaal 2.59 is.
Verder heb ik zelf bij de mcdonald's gewerkt en ik verdiende daar 3.42 per uur en ik ben 17, maar je kan natuurlijk altijd informeren bij de mcdonalds zelf.