Wie weet welke werkschoenen erg goed zijn (dus met staaleneus en zo).

Wie weet welke werkschoenen erg goed zijn. Ik heb nu werkschoenen van m'n baas gehad en dat loopt voor geen meter. Nu wil ik zelf goeie werkschoenen voorstellen en anders koop ik ze zelf wel. Maar weet iemand welke erg goed zijn en dan ook te koop is in maat 36 want sommige koop je alleen vanaf maat 39. Ik werk als elektramonteur in de infra techniek. Dus ik werk altijd buiten en veel in de grond.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Op onderstaande link kun je erg veel informatie en advies vinden...

Succes met je keuze...

Toegevoegd na 32 seconden:
En zoals het hoort vanaf maat 36...

Toegevoegd na 13 minuten:
Zit de site van bata even goed te bekijken. Een hoop modieus vormgegeven schoenen zijn alleen in Duitsland te verkrijgen. Dus misschien dat je daarom van die slecht schoenen hebt. Maar de bata veiligheidsschoen is echt niet slecht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bata industrials
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek eens op Double Force werkschoenen. Deze hebben veiligheids-dameswerkschoenen in dus kleinere maten. Let bij het kopen van schoenen ook op de verkrijgbare breedtematen! Dit kan een wereld van verschil maken in de pasvorm.

Houdt wel rekening met de classificatie van de schoen; bij sommige werkzaamheden worden speciale eisen gesteld. Niet iedere veiligheidsschoen is goedgekeurd voor alle werkzaamheden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bata heeft breedte maten, volgens mij zit het zo;
245 voor smalle voeten
260 voor normaal
en 270 voor breed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkschoenen zoek je in maat 36 met stalen neus.
https://www.welkoop.nl/winkels -medewerkers willen je graag in de winkel adviseren.

Hier zijn ze te koop in maat 36 met stalen neus en stalen zool.
https://www.bol.com/nl/p/melle-veiligheidsschoen-werkschoen-heren-s3-zwart-maat-36/9200000076036152/?s2a=&suggestionType=browse&bltgh=r7EAY06Xklmy1-qEFs1NGQ.1.18.ProductPage

Er zijn werkschoenen , werklaarzen en werkveiligheidsschoenen te koop met een stalen neus te vinden en soms met stalen zool. Afhankelijk van je budget zal jij moeten kijken en kiezen wat precies belangrijk is.