Ik krijg deze melding (request denied by watchguard HTTP Proxy)als ik op werk een site wil bezoeken zoals Dumpert.nl hoe omzeil ik dit?

zoals boven wordt beschreven hoe omzeil ik dit. ik kan ook niet via proxy servers op andere sites. behalve via google vertalen maar dan krijg ik niet de volledige pagina.
plz help verveel me op werk :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag het aan je systeembeheerder.

Antwoorden (2)

Gebruik een proxy, http://www.freeproxysite.com/ kies er maar een (http://auctionsurf.info/ bijvoorbeeld), deze zijn wel iets trager en waarschijnlijk wat reclame, maar ze doen het wel. Wel zorgen dat je werk af is he! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik via proxy probeer te gaan krijg ik dit: Reason: one or more categories denied helper='WebBlockerInternetBasis.1' details='Proxies & Translators' Daarom zou ik willen weten wat een andere oplossing is, aangezien proxy niet werkt. me werk krijg ik als het goed is wel af. ^^
Via de internetverbinding van je werk wordt dat erg lastig. Wat je wel kunt doen, is een eigen dongel voor mobiel internet meenemen. Je hebt dan een internetverbinding die buiten de firewalls van je werk omgaat.

Maar bedenk je wel dat die firewall er niet voor niets is. De ict-afdeling zal het niet erg op prijs stellen.