Ik volg nu lassen maar zal ik daar later veel mee verdienen ?

ik wil graag voor mijn fotolas diploma gaan ook bij m'n lascarrière zal ik altijd zo hoog mogelijk willen gaan een 100% willen gaan. ik hoorde dat lasser een loodgieters 1 van de beste steels zijn die een arbeider kan hebben ... "meest gevraagde steel" (meest gezocht)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (5)

Er zijn steeds lassers te kort zie ik,dus dit beroep zal wel vrij goed verdienen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of niemand wil het doen omdat het slecht betaalt...
Wat nu actueel is kan er over 10 jaar totaal anders uitzien. Kijk bijvoorbeeld op verzorging wat nu nodig is in een vergrijzend Nederland. Denk als we 10 jaar verder zijn deze verzorgers brodeloos staan toe te kijken.
Voldoening in je werk is ook een verdienste. Dus als jij een baan als lasser ambieert en daar je draai in kan vinden... Dan hoef je nooit meer te werken. Dit is je eerste verdienste. Verder denk ik dat in deze branche genoeg werk blijft en er ook een goede boterham mee te verdienen is. Volg ontwikkelingen en probeer je in je sterke punten te ontplooien. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo "Dan hoef je nooit meer te werken"??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een baan hebt die bij je past, dan hoef je nooit meer te werken. Zo heb ik tenminste mijn werk ervaren en deed het met veel liefde. Ik heb nooit het gevoel van moeten werken ervaren maar deed het met liefde. In deze context bedoelde ik dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prachtig !!!! Dit gevoel ken ik :)
Een goede lasser beheerst een ambacht.
En in een ambacht kan je over het algemeen goed geld verdienen.
Dit zal in de toekomst alleen maar meer worden daar er weinig instroom is in opleidingen welke je opleiden voor een ambachtelijk beroep.
Dit geldt zowiezo voor alle bouwberoepen maar ook bijvoorbeeld automonteurs en fietsenmakers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sowieso zal je altijd werk hebben, en zeker niet slecht betaald als je bij het juiste bedrijf zit.
Als je je specialiseert in bvb. onderwaterlasser (en je durft dat) kan je véél meer verdienen dan een gewone arbeider... want die lassers zijn schaars !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wil namelijk heel graag onderwaterlasser worden maar men zegt dat onderwaterlassers veel minder worden toegepast omdat het allemaal bovenwater word gelast een dan onderzee word gebracht, ik durf het ZEKER EN VAST maar als ik soms hoor hoe je gezondheid op latere leeftijd is zit ik dan weer te piekeren
De vraag is eigenlijk : Wil je een goede lasser worden of wil je veel geld verdienen ? Er is iets dat je misschien goed moet begrijpen. Als je voor een baas werkt (arbeider) zal je nooit echt veel geld kunnen verdienen. Je zit met een bepaalde limiet omdat je baas je niet eindeloos veel kan uitbetalen. Dus waarom zou je niet zelf je eigen bedrijf starten ? Met een beetje creativiteit kan je dit zelfs doen zonder dat je hiervoor een grote investering voor nodig hebt ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben zeer geïnteresseerd in lassen altijd nieuwe opdrachten gaan mij dan nog gedesinteresseerd maken een er weer voor zorgen dat ik er 100% een ik wil graag goed verdienen zodat ik zelfs ook wel graag een duur auto heb gewild of een mooi huis wie wil er dat nou niet ? Dus ja ik wil gewoon en goeie lasser worden waardoor ik veel geld kan verdienen een wou naar mate tijd als ik al wat heb kunnen sparen een wat ervaring heb opgedaan een eigen bedrijf te starten.