Wat is het best betaalde beroep , wat verdien je en wat voor niveau heb je daar voor nodig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat je vaker dit soort vragen stelt. Geld is niet alles in de wereld...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee maar wil later voor mijn ouders zorgen dus moet wel geld hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel nobel hoor Angsthaas!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gerelateerde vragen
•Wat is het best betaalde beroep?
•Wat is de best betaalde baan in Nederland?
•met welk beroep verdien je het meeste geld
•Wat is de best betaalde baan ter wereld? (salaris)

Antwoorden (6)

Als ik de kranten zo lees en het nieuws een beetje volg zou ik zeggen profvoetballer.
Lagere school is voldoende, goede conditie en kunnen voetballen is een pré.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dingen zoals profvoetballers en tennisers verdienen zo het meest. Maar dit is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd. Wat eerder voor iedereen weg zou zijn gelegd als " normale baan " dan is tandheelkunde de best betaalde baan (orthodontist en tandarts)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel verdienen die
Drepolli
12 jaar geleden
300.000 euro per jaar dacht ik
Dokter! Je moet havo hebben (dan moet je wel eerst loten voordat je wordt aangenomen) als je vwo hebt (of gymmasium natuurlijk) wordt je zonder loting aangenomen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je maar het beste bankdirecteur worden, of de baas van een energiemaatschappij, oliemaatschappij, woningbouwvereniging of topambtenaar o.i.d.
Dan moet je wel je VWO halen en een universitaire studie doen. Of naar Nijenrode gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het weekblad Elsevier publiceert jaarlijks een overzicht van wat mensen in bepaalde beroepen gemiddeld verdienen. Er worden 257 functies bekeken. Bovenaan dit lijstje staat de functie Voorzitter van de raad van bestuur van een middelgrote organisatie. Maximaal verdient iemand met deze functie 496.000 euro per jaar.

Onder pas afgestudeerden aan een hbo of universiteit is tandarts het beroep waar ja na anderhalf jaar na je studie het meest verdient in vergelijking met andere startende hbo'ers en academici op de arbeidsmarkt.

Met het Studiekeuzeprogramma van Schoolweb.com kan je misschien bekijken wat voor studies je allemaal kunt volgen in Nederland, om daarmee later een leuk vak mee te kunnen uitoefenen: www.schoolweb.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt nogal af van je lange-termijn perspectief.
Je weet van tevoren nooit wat de economie zal doen.

Een paar jaar geleden wilde iedereen de ICT in (gouden business!!), nu is dat geen zekere toekomst meer :-(.

Ik denk zelf dat je het beste een baan bij de (semi)overheid kunt proberen te krijgen. Het lijkt alsof die mensen het laatste aan de beurt zijn om ontslag te krijgen. Waarschijnlijk omdat de overheid geen bonussen aan zichzelf uitkeert...? (:-))