Is er een mogelijkheid om in het weekend bij blijdorp te werken?

ik zou graag volgend schooljaar (ik ben dan 16) in het weekend in blijdorp willen werken. Het probleem is, ik weet niet of het mogelijk is. Ik wil later zoölogie studeren en ik denk dat blijdorp hier goed bij aan zou sluiten. daarom zou ik graag iets doen in de richting van de dierenverzorging/ onderzoek. Omdat ik gymnasium doe is het niet mogelijk dit doordeweeks als stage te doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gezien de motivatie die jij hier neer zet zou ik ze een open sollicitatie brief sturen ( of nog beter, zelf overhandigen aan personeelszaken).

Schrijf daarin in je eigen woorden waarom je daar graag wilt werken.
Dus een uitgebreidere versie van wat je hier hebt neergezet.

Heel veel succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een brief schrijven. Dat wordt vaak meer op prijs gesteld dan bellen. Vele handen maken licht werk en ze hebben daar genoeg te doen. En schrijf daarin wat de vorige beantwoorder je aanraadde.