Stel je moet op zoek naar een nieuwe baan.Wat zou je gaan doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je dat toelichten?
Van wie of waarom *moet* je?
En als je dan al *moet*, mag de nieuwe baan dan binnen hetzelfde vakgebied zijn, of ben je *gedwongen* om een ander vakgebied te kiezen? Ik zet de woorden een beetje aan, omdat *moeten* vaak impliceert dat er geen alternatieve mogelijkheid is. Terwijl dat meer dan eens niet waar blijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Op zoek gaan naar een nieuwe baan" is in mijn ogen een prima antwoord op deze wat dommig gestelde vraag.
Omdat dat in de ogen van moderators niet zal zijn plaats ik hem maar onder reacties...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''wat zou je gaan doen''..? euuhmmmmmmmmm zoeken?

Antwoorden (10)

niets maar moet moet dan geven ze mij er ook maar een opleiding bij. en ga ik in het ziekenhuis werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst hard huilen, ik heb een prachtige baan, en daarna op zoek gaan naar een zelfde baan, hooguit naar een iets groter bedrijf, werk nu bij een heeeeeel kleintje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn cv aanpassen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je gaat op zoek naar vacatures op het internet of in de krant en je schrijft je in bij het CWI. Je gaat informeren bij uitzendbureaus en je vraagt aan vrienden en collega's of zij niets weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CV kritischer bekijken
Lijstje maken van wat ik precies wil
Vacaturesites bekijken
Kranten doorbladeren
Selectie maken
Briefjes schrijven
Briefjes posten
Duimen en wachten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent de laatste stap vergeten. Die luidt: Herhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, ik met mijn super persoonlijkheid en super vaardigheden ga er toch wel vanuit dat ik in één keer een baan krijg :) (zou beddentester een goede baan voor me zijn? Ben al goed in dromen)
www.werk.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
extra lange zomervakantie inlassen.... :)

en dan vacature`s zoeken, en cv`s maken en enigzins iets wat sjoemelen... ooooops.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar het arbeidsbureau...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg eerst voor een goed diploma. Weet welke baan je wilt. Dan ofwel sollicitatiebrieven schrijven naar bedrijven die in de krant staan, ofwel naar het arbeidsbureau. Je kunt de Gouden Gids/telefoonboek pakken en bedrijven bellen of ze nog een vacature (vrij) hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allereerst mijn voorkeuren en kieskeurigheid wat bijstellen en (tijdelijk) iets aannemen wat misschien niet mijn eerste keus is, maar wel brood op de plank brengt.

In de tussentijd bied ik mijn ge-update CV breed aan en ga ik op internet de vacaturesites af. Vervolgens maak ik alsnog de switch wanneer iets beters voorbij komt.