Wat kost een huishoudelijke hulp momenteel per uur?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is pattycon een undercover belasting ambtenaar????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oeps...Betrapt. En ik hád je bijna!!!

Antwoorden (9)

Een huishoudelijke hulp kost momenteel minimaal het wettelijk minimum uurloon. En maximaal € 30,94 exclusief BTW per uur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, ik kon hier geen "beste antwoord" toekennen zonder een ander daarmee tekort te doen. Dus dan maar niet....
Ik heb een vrouw die mij een paar keer per maand helpt met het schoonhouden van mijn huis. Ik betaal haar 12 euro per uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik betaal mijn huishoudelijke hulp €11,- per uur. Ze doet alle voorkomende werkzaamheden en doet dit ook op eigen initiatief. Ik hoef alleen maar schoonmaakmiddelen aan te dragen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.49 maar ze is 16
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn schoonzus verdient,340,00 euro per maand en werkt in de thuiszorg in Hongarije,dat is 85,00 euro per week,en dan delen door 40,00 uur dat is ietsje meer dan 2,00 euro per uur,terwijl de boodschappen ,en de benzine,net zo duur zijn als in Nederland.
wij mogen helemaal niet klagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap je frustratie maar vind het anwoord niet slaan op de vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar heb je nog gelijk in ook maar ik wou het gewoon even zeggen.
10 euro per uur, zwart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
12.50 per uur, plus een extraatje rond de kerst.
14 jaar geleden
Onze hulp krijgt €12 euro per uur. Zij heeft deze prijs zelf bepaalt a.d.h. van de werkzaamheden die ze verricht. Soms neemt ze de was mee naar huis om te strijken, daarvoor krijgt ze €10 euro per mand. Eens per jaar doen we met haar gezin iets leuks (etentje of uitje) op onze kosten en rond de feestdagen een extraatje. (is alleenstaande moeder)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb mijn antwoord weggehaald. De details van sommige antwoorden zijn zeer bruikbaar voor de belastingdienst!!