Hoeveel euro kost zangles? (Zingles)

Ik wil graag op zingles,
Maar ik weet neit hoeveel het kost.
Als je het weet,laat het even weten graag:)
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is gewoon zangles, zingles is niet goed Nederlands/bestaat niet

Antwoorden (2)

Op de muziekschool is het ongeveer 15 euro per half uur.
Particulier kan het varieren van de 35-80 euro per uur.
Muziekschool is wel aan te bevelen en dan beginnen met AMV. Beetje muziek kunnen lezen is wel belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoiets heet gewoon zangles, schat;) Maar het antwoord op de vraag is al gegeven. Veel succes met zingen;)
35 euro als minimum bij een privepraktijk vind ik wat overdreven. Ik ben professioneel docente afgestudeerd conservatorium en vraag 25 euro per 50 minuten. Er zijn docenten die inderdaad hoger zitten die zeg maar een euro pwr minuut vragen maar onthou; doe dit alleen als je zelf professional bent en verstand hebt van de docent en zijn/haar opleiding. Als je beginner bent raad ik je aan op zoek naar een student die zang studeerd aan een conservatorium. Den haag/ rotterdam/ amsterdam, etc. Succes!