Welke job (voor vrouwen) verbrand de meeste calorieën?

Toegevoegd na 52 minuten:
(geen sportjob, of zumba instructrice)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tellen prof sporters ook mee?

Het beste antwoord

Postbode (Veel fietsen en/of lopen)
Schoonmaakster
Vuilnis ophalen (mits je zelf de bakken/zakken in de wagen moet gooien, en het niet met zo'n takel gaat, zoals je tegenwoordig ook wel ziet)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel voor de vele suggesties, momenteel zit ik op de poetsdienst , en denk ik toch dat ik daar ook wel wat calorieen verbrand. Maar... slecht voor rug , en knieen.

Andere antwoorden (9)

Profi Altleet / Zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aerobicsinstructrice of instructrice van een of andere andere sport die ze de hele tijd intensief voor staat te doen, liefst meer groepen achter elkaar.

Toegevoegd na 23 uur:
Na jouw toevoeging:
Havenarbeidster, bouwvakster, stratenmaakster
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Huismanager (huisvrouw). Stoffen, zuigen, tuinieren, strijken.... 200 kcal per uur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
... en hoeveel kcal zonder alle beschikbare apparaten? :-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ik werk idd zelf ook, en "moet" dat ook allemaal doen, maar ik vind het zelf geen probleem. Gewoon goed organiseren en je bespaart een abo op de sportschool!
Ik denk dat je met boksen ook heel wat caloriëen verbrandt (als ik het zie val ik al spontaan af;-)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je in de prostitutie wel aardig wat calorieën verbrand, je bent dan namelijk wel continu met je lichaam bezig :)
Als dat jou niet echt trekt kan je op zoek gaan naar simpel productie werk, dozen inpakken of orders pikken in een distributiemagazijn zorgt ook voor veel beweging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juistem, waar een beetje brainstormen al niet goed voor is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik ben erg slank!! Alhoewel ik weinig sex heb met mannen hoor!! Maar collega's die bijv achter raam zitten en echt veel sex hebben, die blijven wel slank!
Mijnwerker. Houthakker. Smid. Soldaat. Verhuizer. Al deze beroepen kan een vrouw net zo goed doen als een man en je valt er lekker van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga maar eens een weekje in de zorg werken  gaat het ook hard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je als verzorger van ouderen of in een ziekenhuis er erg veel verbrandt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als infanterist bij de KL