Hoe overtuig ik mijn baas, dat het te mooi weer is om te werken?

De zon schijnt, de lucht is blauw, wat doe ik nog op mijn werk???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga toch werken voor je geld.
paulus811
13 jaar geleden
Hoe overtuigt je baas jou, dat het te mooi weer is om salaris uit te betalen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga toch niet zo zeuren
amigo
13 jaar geleden
jij ZIT al riant, bij mijn baas was het NOT DONE (op straffe van ontslag) om onder werktijd prive zaken op de computer te doen (en daar valt GV dan echt onder)!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;) Mion!

Antwoorden (7)

Neem wat snipperuren op en zoek een terrasje op.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je baas betaald je om werk te verrichten, dus hij zou hardstikke gek zijn om je gratis lekker naar huis te laten gaan.
Als het niet te druk is en je overlegt het met hem, dan is hij vast wel te overtuigen dat jij nu wat snipperuren opneemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij loopT.....dus ook hij ...juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Moolkeesje. Voor de verandering zag ik de fout dit keer zelf al na plaatsing, maar in d's en t's ben ik gewoon een drama ('k heb liever koffie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helpt het je ook niet,als je er in gedachten een E achter zet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koffiee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo ietse.
Zeg tegen je baas: Het is een goede vrijdag om op een terrasje te gaan zitten. Ga je mee?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha +!
Whahha, geld verdienen misschien? Om het dan weer uit te geven op een terrasje wanneer je wel vrij bent?

Hoe overtuig je je baas? Laat hem naar buiten kijken en vertel hem dat je door een ziekte ( allergisch voor mooi weer) al jaren niet meer buiten bent geweest als de zon scheen. Je bent er nu overheen gegroeit en zou graag deze dag vrij willen om voor het eerst sinds jaren te genieten van het mooie weer, het zou heel nobel zijn van Baas om aan dit goeie doel mee te werken, niet waar;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;-) +
Niet. Ik denk dat je blij mag zijn dat je mág werken. De zon schijnt vanmiddag als je klaar bent met werken ook wel. En zaterdag, zondag en maandag ook. Wat zouden de mensen dan zeggen in landen waar de zon (bijna) altijd schijnt en de lucht (bijna) altijd blauw is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel mensen zouden graag willen werken die niet kunnen.+1
Zeg dat het ongezond is om in zo'n warm weer te werken. Of je kunt hem overtuigen om buiten te werken.. Als je eenlaptop hebt tenminste..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeg dat je vitamine D te kort hebt en je je daardoor niet zo lekker voelt. En de enige manier om die vitamine binnen te krijgen is door in de zon te zitten, hè wat vervelend nou!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het met woorden: 'Het is te mooi weer om te werken, baas, ik zie je volgende week!'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met deze woorden heeft hij altijd vrij (hoeft hij niet meer terug te komen)