Hoe kom je aan werk bij een werkgever, waar je een grote deel van je werkweek thuis mag en kan werken?

Dus ik bedoel werkgevers, die je de kans geven om ook thuis te laten werken, een grote deel van de werkweek.

Ik bedoel geen inpak werk, gewoon werk wat waar je niet noodzakelijk voor naar het bedrijf hoeft te gaan,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat is vermoedelijk alleen mogelijk door je eigen bedrijf(je) op te richten...

Antwoorden (3)

Je eerste vraag: HOE kom je aan werk? is voor veel mensen al een groot probleem.
Er zijn meer mensen die willen werken dan er vacatures zijn.

Waar ik werk(te) bij de Arbeidsinspectie kunnen inspecteurs thuis werken en krijgen een volledig ingericht werkplek thuis. Krijgen ze nog een vergoeding voor ook.
Een werkgever is namelijk aansprakelijk voor de inrichting van een thuiswerkplek van een werknemer.
Maar die mensen moeten hun werk doen over een heel groot gebied.

Voor de meeste werkgevers is dat echt niet interessant. Want je moet je werknemers voldoende zelfstandigheid en vertrouwen kunne geven en kunt ze niet zo makkelijk face-to-face aanspreken. Het is veel meer geregel en gedoe voor een werkgever.
Bovendien zullen de meeste werkgevers toch echt eerst hun nieuw personeel goed willen leren kennen....

Je kunt natuurlijk alle vacaturesites opzoeken en daarbij bij je wensen invullen: thuis werken of thuiswerkplek.
Wie weet vind je iets...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is heel afhankelijk van het werk dat je kunt en wilt doen. Er zijn callcenters, waar je van huis uit voor kunt werken (op cursussen en andere bijeenkomsten na).
Als je projectmatig werkt is het soms ook mogelijk om thuis te werken, maar dat is dus afhankelijk van wat voor soort projecten je doet.
Meerdere gemeenten zijn ook begonnen met thuiswerken.
Zoek op Google op het soort werk dat je wilt doen in combinatie met "thuiswerken".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Annie moet je eerst (minimaal) een half jaar in Veenendaal of Amsterdam op kantoor werken.
Steeds meer (nog lang niet genoeg) werkgevers bieden de mogelijkheid om ook thuis te werken, al is dat natuurlijk wel afhankelijk van het werk. Ik mag ook thuis werken en doe dat ook regelmatig. In mijn geval gaat het om administratief (boekhoudkundig) werk. Maar voor de regelmaat ga ik ook nog vaste dagen naar mijn werk, omdat ik dat zelf prettig vind en ook nodig is voor overleg met collega's. De enige manier om er achter te komen welke werkgevers die faciliteit bieden is om er naar te informeren bij de desbetreffende werkgevers. Je kan ook informeren bij uitzendbureau's (en je daar inschrijven) of andere werving- en selectiebureau's, die dan werk voor je kunnen zoeken dat je ook deels thuis kunt doen.