Wat zijn de top 3 meest betaalde banen behalve minister president.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De MP verdient niet zoveel hoor. Hij zit echt niet bij de hoogste.

Antwoorden (14)

Tv presentator.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Top 10 vakgebieden waar de bestbetaalde banen in Nederland uit voort komen

1. Tandheelkunde

2. Econometrie

3. Fiscale economie

4. Fiscaal recht

5. Geneeskunde

6. Werktuigbouwkunde

7. Technische bedrijfskunde

8. Informatica

9. Bedrijfskunde

10. Farmacie

(Bron niet nodig).

Arts, tandarts, chirurg, econoom, piloot, profvoetballer of golfer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bron, wel nodig. Tenzij je dit zo uit je duim zuigt (in welk geval het een waardeloos antwoord is) heb je dit lijstje ergens van over genomen, hopelijk van iemand die onderzoek gedaan heeft hierna. En dan is die bron absoluut wel nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb dit van de GV! site van een andere vraag ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan moet je die bron er wel bij zetten, want misschien is het wel een dubbele vraag :(
Bedrijfsdirecteur
Commercieel directeur
Piloot

En als je profvoetballer tot een beroep rekent, dan komt die met stip bovenaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De top 3 weet ik niet, maar ik weet wel dat tandartsen ontzettend veel betaald krijgen. Iets té veel, als je het mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bankdirecteur Hoofdkantoor
Specialist
Directeur bij een multinationaal

Toegevoegd na 24 seconden:
Ministers verdienen niet zoveel
13 jaar geleden
Voetballer/Topsporter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pooier, prostitue of gigolo, bankdirecteur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
orthodontist
tandarts
ambtenaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acteur in Hollywood.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1) Popster
2) Filmster
3) MiniSTER
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woordspelingetje ;-)
Als je een chirurg bent met een eigen praktijk verdien je écht veel :D

Toegevoegd na 2 minuten:
"Ben je zelfstandig, dan liggen je inkomsten grofweg tussen € 150.000,- en € 250.000,- per jaar. Dit zijn bruto bedragen, daar moet je dus nog belasting over betalen. Tevens heb je te maken met pensioenkosten en eventueel andere kosten."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koningin
Kroonprins
Echtgenote kroonprins
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
profvoetballer

ps minister president is een slecht betaalde baan gezien de verantwoordelijkheden. Beetje ondernemer verdient meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Ondernemer
2. TV presentator (Dr. Phil 50 miljoen/jaar)
3. Topsporters met eigen kleding- en/of geurlijn (David Beckham)