welke eigenschappen moet je hebben als je kapster wilt worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
14.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je zoveel vragen hebt over het beroep kapster, waarom ga je niet eens bij een kapsalon informeren!! Zeker weten dat ze je heel graag willen helpen en veel adviezen willen geven. Bel van te voren om te vragen wanneer ze tijd hebben en of ze er zin in hebben !! :) heel veel succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gitaar: jaa dat is ook een goeie !! Dank je voor aanvulling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik moet het voor school doen is een kleine opdracht dus daarom.

Antwoorden (4)

Je moet je kunnen inleven in een klant.
Je moet inzicht hebben in kleuren en vormen.
Je moet goed kunnen rekenen.
Je moet verbaal sterk zijn.
Maar je moet vooral integer en betrouwbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Hind123;

Veel al genoemd, hoewel dat voor nog veel meer beroepen allemaal geldt.
Ter aanvulling: een beetje handigheid met scharen is ook nooit weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enkele eigenschappen die een kapper moet bezitten:

sociaal
creativiteit
dienstverlenend
klantgericht
commerciële vaardigheden
efficiënt
verantwoordelijheidsgevoel ten opzichte van de klant en het werk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet vriendelijk zijn,behulpzaam,geduldig zijn