Hoe leer ik mijn tijd effectief in te plannen?

Ik heb snel het idee 'zo druk' te zijn met alles. In mijn vrije dagen ben ik continu (vooral in m'n hoofd) bezig met wat ik nog moet doen..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar is een briljant boek over gechreven door Stephen Covey. De oorspronkelijke titel was 'the seven habits of highly succesful people' In de Nederlandse vertaling van deze bestseller is de titel slecht vertaald in 'de zeven eigenschappen van effectief leiderschap'. Laat je door de titel niet misleiden. Het is een geweldig boek over persoonlijk timemanagement.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (2)

Je bent zo druk bezig met 'wat je nog moet doen', dat je vergeet in het nu te leven.

Zorg dat je een redelijk te behappen planning maakt en hou je daar ook aan. Hou je aandacht bij datgene waar je mee bezig bent. Wat je morgen moet doen is op dat moment niet belangrijk en relevant, want er kan nog van alles tussenkomen.

First things first!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
audiocursus Timemanagement van de Loi.

Niet erg duur. En wel nuttige informatie, waar je wat mee kan.