Kun je echt iets verdienen met/op de side Xead?

Op zoek naar werk op internet kwam ik deze site tegen. Is dit werkelijk interessant?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Niet zo bar interessant, je krijgt 0.30 euro centjes per 100 gelezen artikeltje. Je moet bergen (30 of meer) schrijven. Je kan van een euro per dag, tot een 10tje per dag verdienen, maar verkijk je er niet op....het kan een drukke bezigheid zijn als je eenmaal zoveel artikels moet schrijven....

Op google vond ik vele forums, waarom een hoop mensen zich in elk geval niet negatief uitlaten over de site.
De site, en het systeem werkt schijnbaar goed. Maar of je er rijk van wordt?