Wat is het voordeel en nadeel van een vast contract?

Voordat ik ga tekenen wil ik graag de voor en nadelen weten.. ik werk nu voor KPN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Bedoel je een arbeidsovereenkomst ?nadeel bij Bep tijd dat is dat hij mogelijk niet verlengt wordt ,ook soms onhandig bij aankoop woning ,bank vraagt vaak vastebaan ,dus dat is een voordeel bij in vaste dienst,na deel vaste dienst kan zijn dat werkgever meer kan eisen zoal's concurentie beding ,scholings traject ,betrokkenheid , en natuurlijk ontslag bij niet goed functioneren , indien niet verwijt baar een ontslag vergoeding