Wat is een goed bijbaantje voor mij?

Ik wil het liefst s'avonds werken, en op zaterdag, absoluut niet op zondag.
Ik wil natuurlijk wel verdienen ;)
En gewoon lang vakantie houden, niet dat je maar 3 weken mag.
Ben trouwens een 16 jarige jongen, ben nog bezig met vwo, dus geen diploma.
Heeft iemand een idee of ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik heb bij de supermarkt in het dorp gewerkt. Daar moest je een avond in de week ( dus bijv. Donderdagavond) en op zaterdag. Dan kun je bijv vakken vullen of bij het brood/ kaas. Denk dat die drie of vier weken vakantie dan wellicht wel te regelen zijn ( als er genoeg bezetting is).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat je op oproepbasis kunt doen.
Je kunt niet een prachtige vaste baan hebben en veel verdienen en dan veel eisen stellen.

Ga dus langs een uitzendbureau.

Want bij een supermarkt heb je ook kans dat je op zondag moet werken.

Of kijk op
http://www.zoekbijbaan.nl/studenten/studaanmeld_stap_1.php?gclid=CPSJidjZzKcCFQaFDgodfRT4Dg

Toegevoegd na 3 minuten:
Kijk ook op de Nationale Vacaturebank en lees vooral de voorwaarden voor het werken als je 16 bent.

http://www.nationalevacaturebank.nl/informatie/site/bijbaantje_16_jaar.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind wel dat je veel eisen hebt. Goed verdienen, en alleen in de avond en veel vakantie en 1 dag in de week. Nou ik kan je vertellen dat je met zo'n houding niet veel geld gaat verdienen.

Maar als je wat wil verdienen op zaterdagavond dan zou je pizzakoerier kunnen worden. Met een beetje mazzel steek je nog paar euro fooi in je zak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga op Zaterdag bij TNT werken, niet als vakantiekracht, want dan krijg je echt heel slecht betaald, maar gewoon als Zaterdagbesteller.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou een café kunnen proberen, die kunnen op zaterdagavond vast wel extra hulp gebruiken