Iemand ervaring met werken als fietskoerier in Amsterdam?

Wat is de betaling? Wat is een goed bedrijf? Contact nummers etc?

Bij voorbaat hartelijk dank

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De Versnelling is een betrouwbaar fietskoeriersbedrijf.

Ik heb zelf geen ervaring met koerierswerk, echter een collega van me heeft dit werk er een tijdje bij gedaan. Eigenlijk vooral, omdat hij op die manier gratis sport kreeg en nog een beetje betaald kreeg ook ( bij Cycloon). Betaling is niet ruim. Zal niet ver boven minimumloon liggen. echter als je houdt van lekker buiten zijn, houdt van sport en een doel wil hebben, waar je naar toe fietst, dan is kan het wel een lekkere baan zijn.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet dat fietsen afzien is. Je zult hard moeten fietsen en goed inzicht moeten hebben in het verkeer. Ik heb 2,5 jaar gefietst als sporter, dus ik raad je aan om eerst te trainen.