Hoe neem ik volgende week afscheid op het werk door ontslag??

even wat tips gevraagd van jullie allemaal.
volgende week moet ik wat spullen inleveren bij mijn leidinggevende want ik ben ontslagen.
ik werkte daar als uitzendkracht een aantal maanden.
mijn vraag is hoe neem ik nu afscheid van mijn collega's is een handje geven voldoende?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Als je gaat, iets eerder stoppen met werken op die laatst dag en de mensen die je gedag willen zeggen, even een hand geven.
Mogelijk komen er collega's die prettig met je hebben samengewerkt zelf al even een hand geven of een leuke afscheidskaart brengen. Maar ik zou heel rustig vertrekken. Geen koekjes. Wel een getuigschrift vragen van deze periode want anders heb je een gat in je cv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha dankje ja ik heb totaal geen ervaring met dat soort dingen maarja de antwoorden zijn al geruststellend verder nog tips ofzo....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ooh dat was verkeerd gereageerd.
het probleem is trouwens dat ik al thuis zit en dus weer in de fabriekshal zou moeten terugkeren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kun je niet in de middagpauze gaan of aan het einde van de dag? Is het kantoor van je leidinggevende apart, zodat je snel weer kunt vertrekken?
En àls je door die hal moet lopen, dan hoofd omhoog en met vriendelijke blik. Ze bekijken het maar allemaal. Hou de eer aan jezelf. Je waait even, roept "doei" en weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje:)

Andere antwoorden (4)

Als jij een handje genoeg vindt is dat prima, als je ze nog een koek bij de koffie gunt, dan doe je dat. Er zijn geen vaste regels voor
anneliez
13 jaar geleden
Ja hoor, gewoon een hand geven is genoeg.
Als je ontslagen bent hoef je niet te trakteren, zo leuk is dat niet.
Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mij betreft wel, je zult er niet meer mee te maken hebben en tenzij je een geweldige band had met collega's, maar dat kan bijna niet in zo'n korte tijd. zullen ze je alleen maar vreemd aankijken als je ook nog een rondje gebak gaat geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja handje is meer dan goed..........

Toegevoegd na 1 minuut:
ik moet na 5 jaar eruit, en baal als een stekker, dus ik weet eerlijk gezegd nog niet wat te doen, liefst loop ik zo de deur uit.......stilletjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan het me voorstellen.. maarja na 5 jaar heb je toch wel een goede band met je collega's.. en waarschijnlijk organiseren ze wel wat voor jou!!