Wat wordt er gevraagd van stagiaires die de opleiding SJD doen en een bijpassende stageplaats zoeken?

Wat moet de stagiaire kunnen en welke beroepen sluiten bij de opleiding en of stage van Sociaal Juridische Dienstverlening aan? Dus waar kan men solliciteren voor een stageplaats met deze opleiding en zijn er ook beroepen die vooral zakelijk zijn die aansluiten bij deze opleiding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn vriend heeft die opleiding ook gevolgd vroeger. En heeft toen bij een makelaar gewerkt (administratief) en bij het gemeentehuis (administratie, zoals trouwboekjes maken, geboorteaktes opmaken, bruiloften inplannen, enz.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Raad voor de kinderbescherming, loket voor juridische hulp(oude wetswinkel),sociale dienst.
Je leraar/mentor kan je zeker verder helpen. Wellicht hebwn ze een stageboek met een aantal vedrijven erin dir staguaures zoeken.
Succes