3 euro per uur?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn kinderen liepen ochtendkranten, nu zo'n vijf - acht jaar geleden en vingen per vier weken 180 euro.
Daarvoor liepen ze vijf of zes ochtendkranten in één wijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rond 200 euro per maand geloof ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kreeg tussen de 190 en 200 euro per 4 weken.
dan had ik ongeveer 120 kranten. Je loopt met verschillende kranten door 1 wijk: AD, Telegraaf, Volkskrant, Nederlands Dagblad, financieel dagblad. Van sommige had ik maar 2 kranten, van andere 80.
ik vertrok rond kwart over 5 'smorgens, dan was ik rond half 6 op het ophaalpunt, sorteren of bijlagen insteken, en dan rond 6 uur had ik de eerste krant in de bus. Om 7 uur de laatste, en dan kwart over 7 weer thuis.
uurtje werk, maar 2 uur van huis.
op zaterdag een half uurtje langer,dan waren de kranten dikker, had je meer in te steken en vertrok je dus later. Maar voor de zaterdag kreeg je ook meer betaald.