Jaaropgaaf 2010?

Hallo iedereen,
ik heb mijn jaaropgaaf van 2010 ontvangen maar ik snap het niet helemaal.

er staat:
Loon Loonbelasting/verzekeringen: 3534
Ingehouden loonbelasting/premie volksverzekering: 110
Verrekende arbeidskorting: 66
Loon Zorgverzekeringswet: 3324
Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet:211

krijg ik nou wel of geen geld terug. en waar kan je dan aangifte doen om het terug te krijgen?

Mvg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Op je jaaropgaaf staat ook niet of je geld terugkrijgt. De gegevens van de jaaropgaaf gebruik je bij je belastingaangifte 2010, en dáár komt uit of je geld terugkrijgt.

Over aangifte doen kun je alles vinden op de site van de Belastingdienst. Het is het gemakkelijkste als je wacht tot maart en dan de elektronische aangifte gebruikt. Dan wordt het meeste automatisch voor je ingevuld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een teruggaafformulier downloaden en dan wordt vervolgens door de belastingdienst berekend wat je hebt betaald en wat je had moeten betalen. Afhankelijk van de uitkomst krijg je geld terug, moet je bijbetalen of hoef je niets te doen.