wat is een goede motivatie voor mijn sollicitatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je dat niet zelf kunt bedenken, kun je beter niet solliciteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen motiveert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het over JOUW sollicitatie. Waarom zou dat andere mensen moeten motiveren?

Het beste antwoord

Dat ligt eraan wat de functie is, en waarom jij die functie precies wilt.

Die reden is je motivatie. Natuurlijk schrijf je dat een beetje netter op.

Bijvoorbeeld voor helpdesk medewerker bij een kabelboer: "Ik ben geinteresseerd in digitale televisie en zou hier graag mijn beroep van maken. Naast dat ik zelf digitale televisie kijk thuis help ik vaak buren en familie als ze hier problemen mee hebben. Mensen helpen is sowieso iets wat ik graag doe. Voor mijn gevoel zijn dit een belangrijke eigenschappen voor een helpdesk medewerker en ik zou dan ook graag dit werk willen doen.

meer vragen? Bel even"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je die baan/functie zo graag wil hebben......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je de baan graag wilt en denkt een bijdrage te kunnen leveren aan het bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je werkeloos bent en een baan zoekt?