Wat is verantwoord ondernemen? En wat doet de McDonalds hiervoor Hoe zijn de arbeidsomstandigheden in de McDonalds? Onder welke CAO valt de McDonalds

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Verantwoord ondernemen, is dat je zo veel mogenlijk rekening houdt met het milieu, hergebruik en duurzame stoffen. McDonalds houdt daar heel erg goed rekening mee. De arbeidsomstandigheden zijn er goed. Het is hard werken. Maar (in mijn tijd daar) was de sfeer er goed. Wel zijn er strikte regels, waar je, je aan moet houden. Het is wat dat betreft echt een Amerikaans bedrijf. Maar als je dat goed nakomt, is het er prima werken. Ze vallen onder de horeca cao.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jeej

Andere antwoorden (2)

McDonald's valt onder de Horeca-CAO.

Wat betreft arbeidsomstandigheden: Ik heb zeker 8 jaar met veel plezier gewerkt bij de McDonald's. Als je er zelf voor zorgt dat je de veiligheidsinstructies op volgt, dan kan er weinig ernstigs gebeuren.

Verantwoord ondernemen: McDonald's probeert waar mogelijk alle producten uit het land van de vestiging zelf te halen. Zij zijn dus (in tegenstelling tot alle berichten) niet verantwoordelijk voor de grote ontbossingen in Brazilië.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mcdonalds gebruikt de horeca cao. De arbeidsomstandigheden zijn goed.
Mcdonalds doet veel aan verantwoord ondernemen