Ik zie 4 antwoorden die allemaal niet kloppen.
Het correcte antwoord is dat het niet uitmaakt.
Het enige dat uitmaakt is dat je een niveau 2 vmbo opleiding hebt en op de eerste dag van je stage 18 jaar bent.
Als je bijvoorbeeld via een bedrijf een BBL opleiding gaat doen kan je pas beginnen als je 18 bent.
Ga je echter de BOL variant doen kan je beginnen als je dus op je eerste stage dag 18 zou zijn.

Had mijn eerste jaar ook genoeg mensen die nog 17 waren :)

Toegevoegd na 31 minuten:
De eerste zin bedoel ik trouwens niet gemeen hoor ^^ Moest het alleen even kwijt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Als het goed is kan je na de middelbare school de opleiding beveiliger volgen. Je kan informatie vinden bij de politieschool (mondriaan in denhaag) Ik heb daar ook mijn opleiding gedaan ik was toen 20.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus als het goed is kan ik over 2 jaar mijn middelbare school diploma halen en dan ben ik al 16 en vlak daarna meteen met de opleiding beginen en ne 2 jaar als ik de opleiding heb afgerond meteen op me 18ste beginnen met werken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het even voor je opgezocht.
http://www.jonginnijmegen.nl/showarticle.asp?web_id=99&cat_id=370&art_id=1158
Alleen niveau 3 is 3 jaar en niveau 4 is vier jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb MBO niveau 4 dus ik zal pas op m'n 20ste werken als ik niet blijf zitten ofzo...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het MBO kan het als je 16 bent en minimaal een VMBO Kader opleiding vooraf hebt gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een MBO-opleiding. Normaalgesproken moet je minstens 16 zijn om hierop toegelaten worden.
Als je dat niet bent kun je contact opnemen met de school. Mogelijk willen zij hier van af wijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het roc kan je vanaf je 16e en met vmbo basis niveau 2 beveiliging doen mocht je kader hebben dan is het op sommige roc's ook mogelijk niveau 3 te volgen maar niveau 3 wordt niet op elke roc aangeboden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit antwoord heeft nog niemand gegeven denk ik.
Dat kan vanaf 17 jaar als je een bol variant op het mbo niveau doet, je loopt op school een soort praktijk simulatie. Vanaf 18 jaar mag je stage lopen bij een bedrijf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf 17 jaar. Zodra je 18 bent mag je daadwerkelijk als beveiliger werken.