Zou deze vacature helemaal onbetaald werk zijn?

Coördinator http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?sci=1&jonr=2357743&joid=-2147483648&srid=-2147483648&from=6&page=11

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Meestal is de coordinator wel een betaalde functie in een vrijwilligers organisatie. Hier gaat het om tijdelijke plaatsing. Ik zou even bellen en vragen of het om betaald of om vrijwilligerswerk gaat
13 jaar geleden
Aangezien er in geen enkele bron (vacature,website) over een vergoeding of wat dan ook maar gerept wordt, waarschijnlijk wel. Er staat ook bij de vacature: wij zijn op zoek naar vrijwilligers, maar verwarrend is de tekst wel. Voor de zekerheid kun je de mevrouw even bellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat:
Per januari zijn wij op zoek naar vrijwilligers voor het voorjaarsseizoen van 2011.

Aangezien het om vrijwillegers gaat, denk ik dat het volledig onbetaald is.

Verder heb ik nog even gekeken op de site van VoorleesExpress en ook daar wordt met geen woord gerept over betaling/salaris.

Toegevoegd na 51 seconden:
Op deze site is ook een link te vinden waarmee je eenvoudig contact op kunt nemen met de VoorleesExpress.